▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

 

چندی است که آیکن (سازمان مدیریت نام‌ها و ارقام اینترنتی) که به نوعی مدیریت کل اینترنت را در دست دارد پذیرش درخواست‌های ثبت پسوندهای جدید اینترنتی را آغاز نموده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، این اقدام که پس از ۹ سال وقفه (بعد از اضافه شدن پسوندهایی مانند دات آسیا و…) انجام پذیرفت با استقبال گسترده فعالان اینترنتی در سراسر جهان روبرو گردید و با وجود اینکه هنوز اطلاعات دقیق درخواست دهندگان منتشر نشده است، ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که بیش از ۲۰۰۰ پسوند جدید اینترنتی در انواع مختلف تجاری، فرهنگی، اجتماعی و… ارائه شده است که از میان آن‌ها می‌توان به پسوندهای مختص اقوام و اجتماعات خاص نیز اشاره کرد.

برای مثال بسیاری از کلان شهرهای دنیا اقدام به ثبت پسوند اینترنتی با نام شهر خود نموده‌اند که به نوعی به شناساندن شهر و مردمان و کسب و کارهای آن در دنیای اینترنت کمک خواهد نمود.

در این میان نیز حضور ایرانیان در این حوزه نیز باعث گردید که ما نیز از این قافله عقب نمانده و با ارائه درخواست جهت ثبت پسوندهایی که مستقیماً بیانگر ملیت و سرزمین مادریمان است، حضور خود در دنیای اینترنت را ابدی سازیم.

دو پسوند اینترنتی که مستقیماً در جهت منافع ایرانیان و به طور عام پارسی زبانان، درخواست گردیده‌اند دات پارس (به صورت PARS.) و دات خلیج فارس (به صورت PersianGulf.) می‌باشند که پذیرش آن‌ها توسط آیکن می‌تواند موفقیتی بزرگ برای ایران و افتخاری جاودانه برای ایرانیان محسوب گردد.

برای حمایت اینجا را کلیک کنید:


این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 / 3 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آموزه‌هاي بنيادين تفكّر مهدوي- قسمت اول


مسلمانان برخلاف بسياري از اديان و مذاهب معتقدند كه منجي موعود آنها نه براي نجات قوم و نژادي خاص، بلكه براي نجات همة‌ بشريت با هر دين، رنگ و نژادي كه دارند، مي‌آيد و عدالت، امنيّت، معنويّت و رفاه و آرامش را براي همگان به ارمغان مي‌آورد.

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 5 / 1 / 1390برچسب:مهدویت,امامزمان,دین,مذهب,شیعه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

استدلال حسین موسویان درباره خطرناک بودن حمله نظامی به ایران


سید حسین موسویان طی یک سخنرانی در دانشگاه فلوریدای جنوبی south Florida اظهارات اخیر برخی از سیاستمداران تندرو سنا و کنگره آمریکا درمورد حمله نظامی به ایران را خطرناک خواند.


به گزارش خبرآنلاین معاون پیشین شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: درصورت چنین اقدام ناشیانهای، منافع آمریکا در سطح منطقه و جهان به خطر خواهد افتاد.
حسین موسویان سخنگوی پیشین پرونده هسته ای ایران طی سخنرانی خود در دانشگاه فلوریدای جنوبی با ارائه 20 مورد از عواقب منفی گزینه نظامی به ایران، طرافداران حمله نظامی به ایران را از ادامه این تفکر خطرناک بر حذر داشت.وی عواقب منفی سناریوی جنگ را برشمرد:
مهم ترین بخش های سخنرانی وی را در ادامه بخوانید:
1-درصورت اقدام یکجانبه اسرائیل در حمله نظامی به ایران، آمریکا بعنوان مسول این اقدام شناخته و مورد حملات تلافی جویانه ایران قرار خواهد گرفت.
2- درحالیکه آمریکا خود را برای خروج از این دو کشور آماده میکند، ایران شرایط را برای آمریکا در عراق و افغانستان فوقالعاده دشوارتر خواهد نمود.
3- آمریکا میتواند جنگ را شروع کند اما نخواهد توانست آن را تمام کند زیرا دامنه جنگ فراتر از منطقه خلیج فارس و خاورمیانه خواهد رفت.ایران از سرمایههای قابل توجهی در خاورمیانه برخوردار است. درصورت هرگونه حمله نظامی، اسرائیل مورد حمله موشکی ایران قرار خواهد گرفت و تاسیسات و مراکز آمریکایی در خاورمیانه مورد حملات تلافی جویانه ایران قرار خواهد گرفت.
4- حمله نظامی، موجب شکاف و اختلاف نظر روسیه، چین و کشورهای عضو غیرمتعهدها و حتی برخیاز کشورهای اروپایی با آمریکا خواهد شد. مشابه وضعیتی که هنگام حمله نظامی آمریکا به عراق مشاهد شد.
  برای مشاهده متن کامل به ادمه مطلب مراجعه کنید

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 5 / 1 / 1390برچسب:ایران,جنگ,حمله آمریکا,دلایل مخالفت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نظریات مارکس رنگ می‌بازد

نویسنده كتاب «ماركس و تكنولوژی» نظریات ماركس درباره اقتصاد و سیاست را در عصر حاضر ناقص خواند و گفت: در عصر كنونی برخلاف گذشته، كار عامل متغیر است، نه كالا. اكنون رابطه سرمایه‌دار و نیروی كار با دوران حاكمیت اتوماسیون فرق دارد، زیرا سرمایه‌داری نظیر «بیل گیتس» با كارمندانش سر یك میز نهار می‌خورد!

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 / 1 / 1390برچسب:مارکس,نظریات,نظریات مارکس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روايات شريف از وجود التهاب و درگيري گسترده در آستانه ظهور در مصر خبر مي دهند و بيان مي كنند كه حاكم مصر در فاصله اي بسيار نزديك به ظهور توسط مردم كشته شده و اين كشور دستخوش درگيريهاي بسياريست ، ورود نيروهاي خارجي به مصر از كشورهاي غربي و كشورهاي عربي شمال آفريقا در روايات عصر ظهور گزارش مي شود كه مي تواند به بهانه تامين امنيت و در قالب نيروهاي حافظ صلح عربي و غيرعربي باشد ، هرچند نيروهاي عربي وارد شده به مصر بعد از مدت كوتاهي به سمت شام حركت كرده و توسط دشمنان براي ياري به موفقيت فتنه سفياني بكار گرفته مي شود ، تدوام جو اسلامي و حركت انقلابي مردم مصر تا هنگام ظهور و استقبال از امام عصر(عج) و سپاهش توسط مردم اين سرزمين توسط روايات بيان گرديده است.

به ادامه مطلب بروید ...-

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: دو شنبه 30 / 11 / 1389برچسب:تظاهرات مصر, مصر در آشوب, آخرالزمان, ظهور, فرج, حضرت مهدی, آشوب در مصر و ظهور, تظاهرات مصر و ظهور حضرت مهدی(عج), نگاهی به تحولات مصر, مصر از دیدگاه مهدوی, , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اینم ادامه ی قسمت اول تصاویر

این تصاویر فقط مخصوص اعضای وبسایت برای این که ادامه ی تصاویر رو ببینید به ادامه ی مطلب رفته عضو شوید(دقیقا 30ثانیه وقط میخواهد)

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: پنج شنبه 28 / 11 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

عجيب‌ترين خبرهایی که در سال 2010 شنیدیم!


آی‌-فون هشت میلیون دلاری
یك جواهرساز بریتانیایی به نام «استوارت هیوز» كه سابقه تزئین بلك بری و نینتندو را هم در كارنامه‌اش داشت با استفاده از 500برلیان و یك تكه پلاتین 7.4 قیراطی و طلاكاری آخرین مدل تلفن همراه شركت اپل ركورد گران‌ترین گوشی تلفن را در جهان شكست البته این طراح باسلیقه كه راز دار هم هست سفارش تزئین دو ‌آی-‌فون كاملا مشابه را دریافت كرده بود. شایعات نشان می‌دهد یك تاجر استرالیایی این دو گوشی جواهر نشان را درخواست كرده است.



شلیك از خورشید
آمریكایی‌ها آنقدر در برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی‌شان غرق شده‌اند كه هر چیزی را در جعبه جادو ببینند و بشنوند باور می‌كنند. در ماه نوامبر در یكی از برنامه‌های زنده، خبرنگاران یكی از شبكه‌های تلویزیونی تصویری را ضبط كرد كه نشان می‌داد از طرف خورشید توپی به سمت سواحل كالیفرنیا شلیك شده است. كمی بعد این تصاویر در صدر اخبار بیشتر رسانه‌های آمریكا رفت اما چند ساعت بعد كه هیجان‌ها كمتر شد كارشناسان اعلام كردند به علت خطای دید و تغییر نور خورشید هنگام غروب در افق چنین تصویری به ذهن انسان القا می‌شود.


سیگاری دو ساله
به‌نظر می‌رسد در اندونزی بچه‌ها خیلی زود سیگار كشیدن را شروع می‌كنند چراكه «آردی‌ریزال» از وقتی 18ماهه بوده سیگاری شده است. به گفته پدرش محمد، این بچه وقتی سیگار را از دهانش دور می‌كنند آنقدر گریه و بی‌تابی می‌كند كه مجبور می‌شوند با سیگار آرامش كنند. «آردی» قبل از اینكه به كمك پزشكان ترك كند روزی 40 سیگار پك می‌زد.


مسافر زمان در فیلم چارلی‌چاپلین
زمانی كه چارلی‌چاپلین در سال 1923 فیلم می‌ساخت بشر هنوز تا تولید تلفن همراه فاصله بسیاری داشت اما یك كارگردان زنی را در فیلم چاپلین مشاهده كرد كه گویا با موبایل در حال گفت‌وگو است. این موضوع كه آیا این زن با پاهای بیش از حد بزرگش مسافری است كه از آینده به گذشته سفر كرده بود یا خیر برای مدتی همه را در اینترنت سركار گذاشت. اما در نهایت همه تصمیم گرفتند باور كنند این زن گوش‌هایش سنگین است و در زمان فیلمبرداری با سمعك بزرگش كلنجار می‌رود تا بهتر بشوند.


نجات از عمق 700 متری در آغوش ققنوس
وقتی روی یك تكه‌كاغذ كه از عمق 700 متری زمین آمده بود پیام سلامتی 33 معدنچی دیده شد جهان در بهت و حیرت فرو رفت. باورش سخت بود كه این مردان بعد از انفجار و گیر افتادن در اعماق زمین زنده باشند اما از آن عجیب‌تر امید به نجات جان‌شان بود. به‌هر حال معدنچی‌ها بیش از دو ماه مقاومت كردند تا با یك كپسول‌نجات منحصربه‌فرد به اسم ققنوس دوباره موفق شدند طلوع خورشید را تماشا كنند.

هیجان در دوران ووووزلا
یكی از سروصداهایی كه جام جهانی آفریقا به راه انداخت صدای بوق‌های گوشخراش ووووزلا بود. آنهایی كه این بوق‌های سنتی را می‌شناسند دو دسته هستند یا بدون شنیدن صدای ووووزلا خواب‌شان نمی‌برد یا از صدای سرسام‌آور آن به‌شدت نفرت دارند. در زمان برگزاری جام جهانی بازار ووووزلا آنقدر داغ بود كه یك‌مرتبه تقاضاها چند برابر شد. در این بین چینی‌ها هم كه هرگز از قافله عقب نمی‌مانند ووووزلای آفریقایی اصل را در كشورشان تولید می‌كردند و به بازار می‌فرستادند و این شد كه تا مدت‌ها بعد از قهرمانی اسپانیا در جام جهانی 2010جنگ برای حق كپی‌رایت بین كمپانی‌های آفریقایی و چینی ادامه داشت.


پیام تولدت مبارك اشتباهی برای ملكه
ملكه الیزابت دوم یكی از مشهورترین افراد سلطنتی در جهان است بنابراین حتی اگر اسمش را در گوگل بزنید خیلی ساده تمام جزئیات زندگی‌اش از تاریخ تولد گرفته تا تحصیلات نداشته‌اش معلوم می‌شود اما كارمندان وزارت خارجه آمریكا حتی زحمت این كار را هم به خودشان ندادند و یك روز صبح از خواب بیدار شدند و انگار به آنها الهام شده باشد برای ملكه پیام تبریك تولد فرستادند غافل از اینكه ملكه دو تاریخ تولد دارد. یكی 21 آوریل(كه 84 ساله می‌شود) و دیگری 12 ژوئن كه تاریخ تولد رسمی‌اش است. البته به احتمال زیاد سال دیگر چنین اشتباهی رخ نمی‌دهد چراكه ملكه تازگی‌ها عضو فیس‌بوك شده است.
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: شنبه 12 / 11 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: شنبه 12 / 11 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

چند درس مهم زندگی که حتما باید یاد بگیری ! (طنز)


درس ماقبل اول:اگه میخوای امروز کلی شاد باشی و بخندی حتما تا ته این مطلب رو بخون


درس اول :

یه روز مسوول فروش ، منشی دفتر ، و مدیر شرکت برای ناهار به سمت سلف قدم می زدند…
یهو یه چراغ جادو روی زمین پیدا می کنن و روی اون رو مالش میدن و جن چراغ ظاهر میشه…
جن میگه: من برای هر کدوم از شما یک آرزو برآورده می کنم…
منشی می پره جلو و میگه: اول من ، اول من!
من می خوام که توی باهاماس باشم ، سوار یه قایق بادبانی شیک باشم و هیچ نگرانی و غمی از دنیا نداشته باشم !
پوووف! منشی ناپدید میشه ……
! بعد مسوول فروش می پره جلو و میگه: حالا من ، حالا من
من می خوام توی هاوایی کنار ساحل لم بدم ، یه ماساژور شخصی و یه منبع بی انتهای نوشیدنی ! داشته باشم و تمام عمرم حال کنم …
پوووف! مسوول فروش هم ناپدید میشه…
بعد جن به مدیر میگه: حالا نوبت توئه…
مدیر میگه: من می خوام که اون دو تا هر دوشون بعد از ناهار توی شرکت باشن !!!

نتیجه : اخلاقی اینکه همیشه اجازه بده که رئیست اول صحبت کنه !

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: جمعه 29 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آی‌-فون هشت میلیون دلاری
یك جواهرساز بریتانیایی به نام «استوارت هیوز» كه سابقه تزئین بلك بری و نینتندو را هم در كارنامه‌اش داشت با استفاده از 500برلیان و یك تكه پلاتین 7.4 قیراطی و طلاكاری آخرین مدل تلفن همراه شركت اپل ركورد گران‌ترین گوشی تلفن را در جهان شكست البته این طراح باسلیقه كه راز دار هم هست سفارش تزئین دو ‌آی-‌فون كاملا مشابه را دریافت كرده بود. شایعات نشان می‌دهد یك تاجر استرالیایی این دو گوشی جواهر نشان را درخواست كرده است.



شلیك از خورشید
آمریكایی‌ها آنقدر در برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی‌شان غرق شده‌اند كه هر چیزی را در جعبه جادو ببینند و بشنوند باور می‌كنند. در ماه نوامبر در یكی از برنامه‌های زنده، خبرنگاران یكی از شبكه‌های تلویزیونی تصویری را ضبط كرد كه نشان می‌داد از طرف خورشید توپی به سمت سواحل كالیفرنیا شلیك شده است. كمی بعد این تصاویر در صدر اخبار بیشتر رسانه‌های آمریكا رفت اما چند ساعت بعد كه هیجان‌ها كمتر شد كارشناسان اعلام كردند به علت خطای دید و تغییر نور خورشید هنگام غروب در افق چنین تصویری به ذهن انسان القا می‌شود.


سیگاری دو ساله
به‌نظر می‌رسد در اندونزی بچه‌ها خیلی زود سیگار كشیدن را شروع می‌كنند چراكه «آردی‌ریزال» از وقتی 18ماهه بوده سیگاری شده است. به گفته پدرش محمد، این بچه وقتی سیگار را از دهانش دور می‌كنند آنقدر گریه و بی‌تابی می‌كند كه مجبور می‌شوند با سیگار آرامش كنند. «آردی» قبل از اینكه به كمك پزشكان ترك كند روزی 40 سیگار پك می‌زد.


مسافر زمان در فیلم چارلی‌چاپلین
زمانی كه چارلی‌چاپلین در سال 1923 فیلم می‌ساخت بشر هنوز تا تولید تلفن همراه فاصله بسیاری داشت اما یك كارگردان زنی را در فیلم چاپلین مشاهده كرد كه گویا با موبایل در حال گفت‌وگو است. این موضوع كه آیا این زن با پاهای بیش از حد بزرگش مسافری است كه از آینده به گذشته سفر كرده بود یا خیر برای مدتی همه را در اینترنت سركار گذاشت. اما در نهایت همه تصمیم گرفتند باور كنند این زن گوش‌هایش سنگین است و در زمان فیلمبرداری با سمعك بزرگش كلنجار می‌رود تا بهتر بشوند.


نجات از عمق 700 متری در آغوش ققنوس
وقتی روی یك تكه‌كاغذ كه از عمق 700 متری زمین آمده بود پیام سلامتی 33 معدنچی دیده شد جهان در بهت و حیرت فرو رفت. باورش سخت بود كه این مردان بعد از انفجار و گیر افتادن در اعماق زمین زنده باشند اما از آن عجیب‌تر امید به نجات جان‌شان بود. به‌هر حال معدنچی‌ها بیش از دو ماه مقاومت كردند تا با یك كپسول‌نجات منحصربه‌فرد به اسم ققنوس دوباره موفق شدند طلوع خورشید را تماشا كنند.

هیجان در دوران ووووزلا
یكی از سروصداهایی كه جام جهانی آفریقا به راه انداخت صدای بوق‌های گوشخراش ووووزلا بود. آنهایی كه این بوق‌های سنتی را می‌شناسند دو دسته هستند یا بدون شنیدن صدای ووووزلا خواب‌شان نمی‌برد یا از صدای سرسام‌آور آن به‌شدت نفرت دارند. در زمان برگزاری جام جهانی بازار ووووزلا آنقدر داغ بود كه یك‌مرتبه تقاضاها چند برابر شد. در این بین چینی‌ها هم كه هرگز از قافله عقب نمی‌مانند ووووزلای آفریقایی اصل را در كشورشان تولید می‌كردند و به بازار می‌فرستادند و این شد كه تا مدت‌ها بعد از قهرمانی اسپانیا در جام جهانی 2010جنگ برای حق كپی‌رایت بین كمپانی‌های آفریقایی و چینی ادامه داشت.


پیام تولدت مبارك اشتباهی برای ملكه
ملكه الیزابت دوم یكی از مشهورترین افراد سلطنتی در جهان است بنابراین حتی اگر اسمش را در گوگل بزنید خیلی ساده تمام جزئیات زندگی‌اش از تاریخ تولد گرفته تا تحصیلات نداشته‌اش معلوم می‌شود اما كارمندان وزارت خارجه آمریكا حتی زحمت این كار را هم به خودشان ندادند و یك روز صبح از خواب بیدار شدند و انگار به آنها الهام شده باشد برای ملكه پیام تبریك تولد فرستادند غافل از اینكه ملكه دو تاریخ تولد دارد. یكی 21 آوریل(كه 84 ساله می‌شود) و دیگری 12 ژوئن كه تاریخ تولد رسمی‌اش است. البته به احتمال زیاد سال دیگر چنین اشتباهی رخ نمی‌دهد چراكه ملكه تازگی‌ها عضو فیس‌بوك شده است.

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: جمعه 29 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

با سلام خدمت شما بینندگان عزیز از این پس برای باز دید از سایت به آدرس antidajjal.ir مراجعه فرمایید

تمامی مطالب این وبلاگ به سایت آنتی دجال انتقال یافت

www.antidajjal.ir

مدیریت سایت

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: جمعه 29 / 10 / 1384برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


چرا تحریم؟!

قریب به 60 سال از تأسیس رژیم غاصب صهیونیستی می‌گذرد؛ دهها و صدها کنفرانس و اجلاس و نشست و همایش در جهان اسلام! برگزار شده و هزارها قطعنامه و اعلامیه و بیانیه و طومار صادر گشته و خدا می‌داند چند بار رژیم اسرائیل محکوم شده است؛ اما... اما هنوز نام منحوس این رژیم بر نقشه‌ها خودنمایی می‌کند و بر سر زبانها می‌چرخد و در کشورهای دنیا سفارتخانه و در سازمانهای جهانی حق رأی دارد و دائما در سازمان ملل قطعنامه صادر می‌کند و علیه این کشور و آن کشور موضع می‌گیرد و... و هر روز حلقه محاصره را بر ملت مظلوم فلسطین تنگتر و روز به روز نسل‌کشی مردمان ستمدیده این سرزمین را بیشتر و خانه‌هایشان را خراب و فرزندانشان را آواره می‌کند و... می‌دانید چرا؟!

فکر می‌کنید چرا اسرائیل بعد از گذشت نیم قرن هنوز به حیات نامبارک خویش ادامه می‌دهد؟ آیا بخاطر داشتن سومین ارتش منظم دنیاست؟ یا بخاطر داشتن صدها کلاهک هسته‌ای؟... برای پی‌بردن به جواب این سوال کمی به دور و بر خود نگاه کنید و سر و وضع خویش را نظاره‌گر باشید.

گوشی‌های «نوکیا» Nokia و «موتورولا» Motorola جیبهای ما را اشغال کرده است؛ موسیقی از ام‌پی‌تری پلیرهای «آی پود» IPod به گوش ما می‌رسد؛ سی‌پی‌یوهای «اینتل» Intel تجارت و اقتصاد و فرهنگ و سیاست ما را می‌گرداند و اطلاعات آنها را پردازش می‌کند؛ پرینترهای «اچ‌ پی» HP مطالب ما را به چاپ‌ می‌رساند؛ اوقات سرگرمی‌مان با فیلمهای هیجانی «هالیوود» Hollywood

 متن کامل در ادامه مطلب

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: سه شنبه 26 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تشنه هستید؟ هوس نوشابه کرده‌اید؟ خب، کاری ندارد که؛ کمی قدم رنجه فرموده و تا فروشگاه سر کوچه‌ی خود بروید، و بعد... «کوکاکولا» در خدمت شماست!... کوکاکولا دوست ندارید؟ چقدر بی سلیقه و عقب مانده‌اید! خودتان را اصلاح کنید و همگام با تمدن! پیش بروید... ولی عیبی ندارد، می‌توانید «پپسی» ، «فانتا» یا «میریندا» مصرف کنید؛ همگی اینها دربست در خدمت شما و منتظر ریالهای جیب شما هستند. اصلا جلز و ولز می‌کنند برای دیدن روی مبارک شما و بسیار افتخار می‌کنند از اینکه شما آنها را تناول کنید!... حالا که قدم‌رنجه فرموده و تا فروشگاه محلتان رفته‌اید یک بسته «کیت‌کت» هم بخرید که عیش را کامل می‌کند. به عمرتان کیت‌کت نخورده‌اید؟؟ نصف عمرتان به فناست! یا بهتر بگویم تمامی عمرتان به فناست. شما دیگر خیلی از دنیا عقب هستید. آی می‌چسبد کوکاکولا را با کیت‌کت بخوری... بگذریم...

متن کامل در ادامه مطلب 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: سه شنبه 26 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دیکتاتوری یمن مادام العمر و موروثی شد
 
پارلمان یمن که اکثریت کرسی‌های آن را حزب حاکم این کشور برعهده دارد، با موروثی شدن حکومت در یمن و ابقای ژنرال 'علی عبدالله صالح ' بطور دائمی در پست ریاست جمهوری موافقت کرد.

به گزارش فارس، روزنامه فرامنطقه‌ای "القدس العربی " نوشت: پارلمان یمن با استناد به اصل ایجاد اصلاحات قانونی، ابقای "علی عبدالله صالح " در پست ریاست جمهوری تا پایان عمرش را تصویب کرد.
این اقدام پارلمان یمن در حالی صورت می‌گیرد که احزاب اپوزیسیون با این امر و موروثی شدن حکومت در یمن مخالفت کرده‌اند.

متن کامل در ادامه مطلب

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 23 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ورود كماندوهاي اسرائيل به كشتي «سلام»
۱۳ دي ۱۳۸۹
به گزارش فارس، در حالي كه برخي و منابع غير رسمي اعلام كردند كه سربازان صهيونيستي وارد كشتي «سلام» شده و اعضاي كاروان را دستگير كرده‌اند‏، اعضاي حاضر در كشتي اعلام كردند: چند كماندو اسرائيلي وارد كشتي شده و سؤالاتي را درباره مقصد كشتي و ماهيت و اعضاي آن داشتند و پس از آن از كشتي پياده شده و همچنان با ناوچه جنگي به تعقيب كشتي ادامه مي‌دهند.

بنا به گفته حاضران در كشتي، كشتي سلام در صورت عدم مشكل ساعت 8 بعدازظهر به وقت محلي در بندر العريش لنگر خواهد گرفت.

اين اقدام غيرقانوني در حالي صورت مي‌گيرد كه ورود به نيروهاي نظامي در آب‌هاي آزاد بين‌المللي از لحاظ قوانين عرف بين‌الملل ممنوع است همچنين اعضاي كاروان اطلاع دادند كه هواپيماهاي صهيونيستي در حال گشت زني بر روي كشتي و اخطار به كاپيتان كشتي براي اعلام اسامي اعضاي كاروان هستند.

هشت تن از اعضاي كاروان از كشورهاي آذربايجان، هندوستان، اندونزي، مالزي و ژاپن نيز اين كشتي را همراهي مي‌كنند. اين كشتي مجوز حركت از سيرالئون دارد لذا با پرچم اين كشور به سمت مصر حركت كرده است و قرار است پس از عبور از آب‌هاي آزاد به بندر العريش مصر برسد.
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 23 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کشف پرنده جاسوس در عربستان + عکس
۱۸ دي ۱۳۸۹
اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که یکی از شهروندان این کشور یک پرنده وحشی را شکار کرد و پس بررسی مشخص شد که زیر بال آن دستگاه های جاسوسی اسرائیلی نصب شده بود.

به گزارش برنا، روزنامه "الوئام" چاپ عربستان سعودی در مطلبی نوشت: یکی از شهروندان شهر "حائل" متوجه سقوط یک پرنده وحشی در حیاط منزلش شد. پس از اینکه برای نجات این پرنده از مرگ و کمک کردن به آن، نزدیکش شد متوجه نصب دستگاهی جاسوسی زیر بالاهای این پرنده شد.

این روزنامه سعودی در ادامه نوشت: به نظر می رسد این دستگاه در محل نامناسبی در بدن این پرنده جاسازی شده و یا اینکه وزن آن به گونه ای بوده که در زمان پرواز موجب ایجاد زخم در بدن پرنده شده و در نهایت توان آن را گرفته و موجب زمین خوردنش شد.

"الوئام" همچنین افزود: این شهروند سعودی پس از اینکه متوجه وجود این دستگاه شد، بلافاصله نیروهای پلیس را با خبر کرده که در پی آن این پرنده به مرکز پلیس انتقال یافت تا به نیروهای امنیتی تحویل داده شود.

گفته می شود بر روی دستگاهی که بر بدن این پرنده نصب شده، کلمه "اسرائیل" هک شده و شماره پرسنلی این پرنده جاسوس x63 بوده و این به معنی آن است که علاوه بر این پرنده، بدون شک پرنده های دیگری نیز از سوی رژیم صهیونیستی برای جاسوسی علیه عربستان سعودی و دیگر کشورها ارسال می شود.

قابل ذکر است در خبری مشابه نیز چند روز پیش فاش شد که رژیم صهیونیستی از کوسه های دریایی برای جاسوسی در مناطق آبی و دریایی کشورهای مختلف جهان به ویژه سواحل غزه و لبنان استفاده می کند
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 23 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حذف نام پدر و مادر از گذرنامه‌ها، خدمت جدید آمریکا برای همجنس‌بازان
۱۹ دي ۱۳۸۹

وزارت خارجه آمریکا تصمیم دارد با حذف نام پدر و مادر از گذرنامه‌های آمریکایی و جایگزینی والد 1 و والد 2 به جای آنها، به خانواده‌های تشکیل شده توسط همجنسگرایان رسمیت بخشد!

به گزارش شبکه ایران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی "پلیتیکس‌دیلی"، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده است که برای به رسمیت شناختن حقوق همجنسگرایان، از این پس عنصر جنسیت را از نام والدین در گذرنامه‌های آمریکایی حذف خواهد کرد! به این ترتیب از این پس به جای واژگان پدر و مادر از والد 1 و والد 2 در گذرنامه‌های آمریکایی استفاده خواهد شد!

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده است که این اقدام را در راستای به رسمیت شناختن تمامی انواع خانواده انجام می‌دهد! همجنس‌بازان آمریکایی می‌توانند با مراجعه به پرورشگاه‌ها کفالت کودکان بی‌سرپرست را بر عهده بگیرند و گفته می‌شود مقامات آمریکایی هر پرورشگاهی را که حاضر نشود تکفل کودکان را به همجنس‌گرایان واگذار کند، تعطیل می‌کند!

"برندا اسپراگ"، رییس اداره گذرنامه وزارت خارجه آمریکا در این خصوص به فاکس‌نیوز گفت: با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی(!) ما اکنون با شرایطی مواجه هستیم که 10 تا 15 سال قبل نمی‌توانستیم آن را پیش‌بینی کنیم".

بنابر قانون مصوب سال 1996، ازدواج در آمریکا تنها بین یک زن و یک مرد ممکن است و این قانون هنوز تغییر نکرده است اما وزارت خارجه آمریکا در این خصوص بر قوانین کشوری هم سبقت گرفته است.

گفتنی است باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا نیز چندی پیش در اقدامی جنجال‌برانگیز قانونی را امضا کرد که حضور همجنسگرایان در ارتش این کشور را نیز به رسمیت می‌شناخت.
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 23 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ادعای منابع صهیونیستی درباره بازگشت "شارون"
۲۰ دي ۱۳۸۹

پزشکان معالج آریل شارون، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی ادعا کردند؛ قصاب صبرا و شتیلا شب گذشته به تحریکات عصبی پاسخ داد.

به گزارش شبکه ایران، تلویزیون رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش اعلام کرد که پزشکان معالج آریل شارون، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی که از پنج سال پیش تاکنون در بیمارستان به سر می‌برد، ادعا کردند؛ وی نسبت به تحریکات عصبی واکنش نشان می‌دهد.

آریل شارون که به قصاب صبرا و شتیلا معروف است، در پنجم ژانویه سال 2006 میلادی در پی عارضه مغزی به کما رفت و طی این مدت همواره در یکی از بیمارستان‌های تل‌آویو زندگی نباتی را می‌گذراند.

"اشلومو سگف" پزشک خصوصی آریل شارون 82 ساله افزود:‌ به دنبال تحریکات عصبی نظیر نیشگون، شارون از خود واکنش‌هایی نشان می‌دهد و به هنگام صحبت با او چشم‌های خود را باز می‌کند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اخیرا گزارش داده بودند که هزینه‌های صرف شده برای زنده نگه داشتن شارون به 440 میلیون دلار در سال بالغ می‌شود.

وزارت دارایی رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند، هزینه‌های درمانی آتی شارون از محل اعتبار دفتر نخست وزیری این رژیم پرداخت شود
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: شنبه 23 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

چگونه سپاه "ضدانقلاب" را در عمق 150کیلومتری خاک عراق "تارومار " کرد


معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به عملیات سپاه در عمق150 کیلومتری خاک عراق علیه ضدانقلاب در سال 75، گفت: این اقدام جسورانه شهید کاظمی مانند آبی بر آتش ضدانقلاب در منطقه غرب بود.


سردار سرلشکر محمد باقری معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص ویژگی ها و خصوصیات شهدای عرفه سپاه با تاکید بر اینکه قطعا تک تک این شهدا ستارگان درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی بودند، گفت: البته شاید به دلیل تلالو خورشید بزرگی مانند احمد کاظمی، قدری وجهه نورانی این عزیزان کمتر دیده شده باشد.
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 21 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نتایج یک تحقیق: وهابی ها کودن هستند
این گزارش نسبت به چنین وضعیتی که در آن بیشتر دانش آموزان پسر و دختر وهابی در امتحانات ساده درسی خود هم رد می شوند، به شدت هشدار داده و آن را زنگ خطری برای آینده این دانش آموزان که نسل های بعدی وهابیت هستند، دانست.





به گزارش شیعه آنلاین، بررسی ها و تحقیقات انجام شده در عربستان سعودی نشان می دهد 78 درصد از افرادی که وهابی هستند یا اندیشه و عقاید وابسته به فرقه ضاله وهابیت را دارند، افرادی کودن هستند زیرا همواره در امتحانات خود رد می شوند و حتی قادر به کسب حداقل نمره قبولی نیستند.

گفتنی است نتایج این تحقیقات و بررسی ها در سمینار "آگاهی امنیتی در سیستم آموزشی" که در روز دوشنبه گذشته ریاض پایتخت عربستان سعودی برگزار شد، اعلام گردید.

این گزارش نسبت به چنین وضعیتی که در آن بیشتر دانش آموزان پسر و دختر وهابی در امتحانات ساده درسی خود هم رد می شوند، به شدت هشدار داده و آن را زنگ خطری برای آینده این دانش آموزان که نسل های بعدی وهابیت هستند، دانست.

این گزارش که روزنامه عربستانی "عکاظ" نیز آن را منتشر کرد، در پایان خواستار اتخاذ فوری تدابیر لازم برای مقابله با این پدیده شد.

روزنامه "عکاظ" پس ازانتشار این گزارش، طی مطلبی به تحلیل آن پرداخت و نوشت: علت این مسأله آن است که 72 درصد معلمان پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود و پیش از آغاز به کار دوره های ویژه آموزشی و امنیت فکری را نمی گذرانند.
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 21 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 20 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com